FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det bara jag som upplever bineros kontrollpanel som otroligt buggig ? Körde firefox, bytade till chrome och kan fortfarande inte ens byta DNS eller NS. Den uppdaterar men inget sker, inget felmeddelande eller något. Dragit iväg ett mail till kundservice men vill bara höra om ngn har liknande problem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kör jag med Chrome, så står det helt enkelt att den inte stödjs och att jag ska byta till Firefox i gamla kontrollpanelen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och detta ska vara årets webhotell ? Sjukt störande !
Sitter nog på den nya tror jag precis köpt mig ett paket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag upplever den också som buggig, och ganska jobbig att arbeta i. Detta gäller den gamla kontrollpanelen då jag ännu inte uppgraderats. Dessutom är mina sidor väldigt sega, bland annat helt rena Wordpressinstallationer, så det är inte koden som är dålig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Så hör av dig till supporten ifall du ska ändra dina namnservrar - det går inte att göra själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
För mig så lyckades dom inte registrera domänerna. Hoppas dom svarar snart på supporten.
Dessutom så möts jag av en helt tom sida när jag loggar in.. Binero och användarvänlighet verkar divergera ganska mycket ju längre tiden går. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan bara hålla med. Att byta namnservrar är ju helt omöjligt ibland, vad är problemet!? Har nu mejlat dem så de kan försöka istället. Försökte en ganska lång stund igår men icke... Detta är dock ingen nyhet utan har varit såhär riktigt länge. Man måste ha tur för att få det att fungera.
Senast redigerad av oloflolof den 2010-10-05 klockan 09:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Vad jag misstänker är att Binero gör en kontroll av de namnservrar du vill byta till så att de verkligen innehåller domäninformation och att den är konsekvent på alla servarna. Jag kan ha fel men de gånger jag har stött på problem har det varit antingen "traverseproblem" eller att de namnservrar jag ville peka inte hade replikerat.
Det är som sagt en ren gissning utifrån egen erfarenhet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Att det hela inte är så genomarbetat i nya kontrollpanelen ser man exempel på redan vid inloggningen: https://service.binero.se
Engelska verkar inte vara deras starka sida ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|