FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skaffade mig nyligen Binero's privatpaket tillsammans med 10st domännamn. Detta var under 1kr kampanjen.. Jag använder Chrome, och inom loppet av 2 minuter var allt klappat och klart.. hade fått 13 mail ifrån dom, ange att domänerna lyckats registrerats, och att jag nu kan använda allt..
VARJE gång jag har gått in på min kontrollpanel (vilket är den nya versionen) så har allt fungerat kalasfint! Jag har lyckats byta namnservrar, skapa databaser, FTP-konton osv osv, utan några som helt buggar, sega laddningstider osv.. Allt har fungerat kalas bra för mig ![]() ![]() Kan också tänka mig att under denna kampanjperiod, så har binero haft VÄLDIGT många nya kunder.. Och alla är inne samtidigt för att redigera deras domäner.. Jag tror personligen att, efter denna kampanj, så kommer allt att flyta på som vanligt för er också ![]() ![]() 8 oktober går erbjudandet ut!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du har inte vart kund tidigare hos binero, va?
Det fungerade inte så bra då heller.. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Jag börjar bli sur på binero som alltid har bra support.
Ni på Binero som besöker forumet: Varför svarar ingen på mina supportärrenden?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De har väldigt mycket att göra efter kampanjen, det återgår nog snart till det normala.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bineros (gamla) kontrollpanel ar bland det samsta jag stott pa under under mer an 10 ar med anvandande av orakneliga webbhotell. Helt obegripligt att de inte skyndar pa inforandet av den nya panelen eller fixar alla buggar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Hur kan det ta SÅ lång tid att ens förbereda inför flytten till den nya panelen??
Att lägga in varje kund manuellt för hand i nya systemet skulle kunna vara snabbare, vad tror ni? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|