FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon här som känner till buysnus.com? Va in på deras sida och tittade lite på snus. Och jag märkte att dom är mycket dyrare än butikerna, kan man käna pengar på en sån sida ?
Jag trodde att om man skaffade sig en webbshop så skulle man ha bra priser som lockar kunder o.s.v. ?!?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Självklart kan man det. Det finns ju snusare även i andra länder än i Sverige. Här i Thailand har jag sett ett fåtal bar och restaurangägare som sålt dosorna för så mycket som 80 spänn!
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() Citat:
Förresten. Jag beställde snus från en sida i Thailand som säljer "svenskt" snus och fick en provdosa hemskickad och herregud vad illa den smakade. Det bara rann i munnen på mig och den var inte alls god. Jag vet inte vad det beror på. Dom kanske inte har rätt ingredienser i Thailand när dom ska tillverka snus men god var den inte i alla fall. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-05 klockan 20:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte inte på det!
|
||