StateCollapse |
2010-01-05 20:43 |
Citat:
Ursprungligen postat av balstaatv
(Inlägg 20337822)
Är det någon här som känner till buysnus.com? Va in på deras sida och tittade lite på snus. Och jag märkte att dom är mycket dyrare än butikerna, kan man käna pengar på en sån sida ?
Jag trodde att om man skaffade sig en webbshop så skulle man ha bra priser som lockar kunder o.s.v. ?!?!
|
Var inne och kikade på buysnus.com och snusen var absolut inte billig. Den som jag snusar (Ettan Lös) går loss på 54kr och en stock (rulle som det heter på sidan) 459kr. Jag brukar alltid handla ungefär två stockar snus när jag åker på charter och då går jag plus :)
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand
(Inlägg 20337823)
Här i Thailand har jag sett ett fåtal bar och restaurangägare som sålt dosorna för så mycket som 80 spänn!
|
Hade jag varit i Thailand och glömt köpa snus på Arlanda i taxfreen så hade jag lätt kunnat betala 80kr för en dosa snus men då vill jag ha svensk snus och inte något egenskapat snus. Då vet jag inte vad det smakar.
Förresten. Jag beställde snus från en sida i Thailand som säljer "svenskt" snus och fick en provdosa hemskickad och herregud vad illa den smakade. Det bara rann i munnen på mig och den var inte alls god. Jag vet inte vad det beror på. Dom kanske inte har rätt ingredienser i Thailand när dom ska tillverka snus men god var den inte i alla fall.
|