FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Någon som vet vilket företag som utvecklar SEBs internetbank?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
SEB själva?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
SEB it-avdelning
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Konstigt att det tar 3 år att fixa en del saker om de har utvecklare in house...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det finns ingenting som går långsammare än att få ett någorlunda stort företags it-avdelning att göra någonting
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är ju inte så konstigt egentligen, det är hyffsat kritiska system och de kanske inte tycker det är lika viktigt att fixa det du tycker ska fixas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har jobbat på SEBs IT-avdelning med just Internetkontoret och det är ingen liten grej om vi säger så. Gränssnittet som kunden ser är väl en sak men bakom är det olika nivåer för att komma ner till det viktiga i stordatorer, AS400:er osv.
De senaste 10 åren har det egentligen inte hänt någonting med gränssnittet vilket är lite synd men de värdesätter funktion för design alla dagar i veckan. Ändringar har en lång väg att vandra från Kundtjänsten tills de kommer till en utvecklare. Det ska prioriteras, kostnader beräknas osv osv (i all oändlighet). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
sandstream,
Visst är det beklagligt att det är så många led. Men den funktion jag först och främst har väntat på i över 3 år är möjligheten att gå tillbaka på kontoutdraget mer än 3 månader. Detta skall tydligen gå om man avsäger sig brevutskick. Jag ser ingen rimlig förklaring än att ändra en datumvariabel och häva blockeringen när det redan finns stöd för det... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|