FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har handlat från Dustin till och från och blir varje gång lika irriterad på deras webshop. Jag vill handla mot faktura. Då väljer man "Postförskott/Faktura" i webbshoppen.
Det har gått bra tidigare och leverans har skett mot faktura. Igår kom paketet istället mot postförskott och brevbäraren fick ta med sig paketet tillbaka. Istället hittade jag samma produkt billigare hos Inwarehouse. Jag blir visserligen en aning irriterad över att Dustin inte vågar fakturera när varuvärdet bara är runt tusenlappen; men det som verkligen stör mig är att det inte finns någon som innan paketet skickas kan meddela att de inte vill skicka mot faktura. Jag hade kunnat tänka mig att betala med kort i förväg. Nu råkar det vara så att produkten ska levereras till en adress där det inte finns någon kontantkassa, inga företagskort och ingen som vill göra ett privat utlägg. Postförskott till företag är fullkomligt idiotiskt. Än värre är Dustins svar där de ber mig LÖSA UT paketet för att sedan returnera. Det är i mina ögon Dustin som gjort fel. Jag har inte bett om postförskott så Dustin och Posten får lösa det bäst de vill. Paketet från Inwarehouse bör dyka upp strax. De var dessutom nästan 300 kr billigare än Dustin.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|