FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som såg dokumentären?
Man blir bara grymt less på att USA skall styra allt och alla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, det luktar ju inte nybakat om hur det har hanterats. Hoppas att EU vågar stå på sig ang. det senaste "rånet", de har ju investerat miljarder men NATO-länderna vågar väl inte bråka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
F.d. chefen för patentverket i USA verkade vara den enda amerikanen i dokumäntern som stod med båda benen på jorden, och det han sa att "Håkan som är ett geni borde ägna sig åt att uppfinna istället för att processa" är till 100% sant!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Jag missade hälften av programmet men jag läste boken om Håkan och den var jädrans bra. Så jag har min egen lilla privata bojkott av Dell just för att de är det enda företaget kvar som vägrar betala licenspengar (för färggrafiken). Sen hela navigeringsbiten är ju en ganska så stor historia, som hade kunnat sluta i ett tragiskt självmord för Håkan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är förjävligt hur han blivit hantrad av jänkarna, men samtidigt verkar han ju inte ha koll på läget själv... Han motsäger sig själv på flera ställen i dokumentären. Herr Lans kanske inte är fullt så lurad som man vill få det att se ut som...?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|