Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jul 2005
|
Det har på senaste dykt upp fler och fler troll på WN som trots sitt underhållningsvärde inte borde få vara här enligt min personliga mening. Jag gick med i WN för att kunna diskutera, utvecklas och få en sammanhållning med andra svenska webmasters. Det är enormt kul att ha detta forum där man möter stora framgångar, nytänkande personer och en enorm kunskapsbank.
Trollen får WN att sjunka till flashback- och lunarstormnivå. Det är inte så kul att se en sån här underbar sida börja förvandlas till något som man avskyr med varenda kroppsdel. Som jag alltid förstått det är WN för oss som driver kommersiella sidor men det börjar snart likna en lekplats. Absolut inget emot de som försöker och idag inte har någon framgångsrik verksamhet uppe, vi har alla varit där men någon gräns måste nog sättas.
Vad göra? Kan det inte börjas stängas av personer som absolut inte har något att tillföra denna underbara sida? Kan man inte granska lite noggrannare vem som får konto?
Ni kan inte ha missat vem som fått mig att balla ur totalt de senaste dagarna =)
|