FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vilken nivå ska trollgränsen ligga på?
Vad har en komersiell sida med att göra om man är troll eller inte. Man kan väl ha en komersiell sida men ändå attackera eller bete sig barnsligt? Jag tror det hela handlar om olika slags människor. En del vill säkert ha ett väldigt strikt forum som inte lämnar någon öppning för fria åsikter. Andra struntar totalt i ansvar och kastar ut kommentarer utan någon som helst eftertanke. Kan vi göra detta forum bättre genom att höja ribban ännu mer? Själv tror jag inte detta kan lösas genom att stänga ute människor utan jag tror mer på att försöka hitta en lösning så att forumet anpassas till individ. Några brainstormsförslag (måste diskuteras) Ämnen för åldersgrupper och porrelaterad marknadsföring. En wizard med sociala frågor som genererar lämpliga kategorier. Möjlighet att stänga av kategorier som inte tilltalar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Där av kan man tygla den lite bättre. "Eftersom ingen vet vem personen" Tycker dock the classical "warning" feature borde finnas med, som mats nämnde. Mycket bra idé om du frågar mig. Dock så bör det göras så inte vem som helst kan gå runt och spamma varningar för att vara en satunge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
När jag godkänner eller nekar nya medlemmar kikar jag först och främst på vad dom angett för sajt, sen kikar jag vad dom skrivit.
Personligen är jag väldigt restriktiv när det gäller att godkänna nya medlemmar så jag lämnar en hel del för andra att bedöma. Men en rensning behövs, å andra sidan är det fel att kalla det rensning också då dessa personer då kan känna sig utkastade, alternativt mycket strängare intagningskrav på nya medlemmar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En "Rösta ut medlem" funktion kanske =)
/Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
...Thomas. Tyvärr Thomas, det blir du som får lämna expedition WN" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det intressanta är om man kunde se hur stor procent av totalen som verkligen beter sig så där. Och vid vilken tidpunkt... Kan ju faktiskt "bara" bero på att denna lilla procent lyckats skriva i samma period och som då resulterar i att dom får uppmärksamheten...
Jaja,.. bara tänkte lite.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hårdare regler för bli medlem kanske men i vart fall en funktion för att sätta medlemmar på read-only.
CATIHPA en variation av CATCHPA vore kanon! *ironi* "Completely Automated public Turing test to tell Computers and Humans Apart" "Completely Automated public Turing test to tell Idiots and Humans Apart" Ser enorma möjligheter! "Tror du att du kan sälja en två dagar gamal värdelös domän för 35miljoner här på WN?" Alla som svarar ja blir inte godkänd =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Några enkla åtgærder som kan reducera "troll-inlæggen" ær att man måste ha postat X-antal inlægg før att få posta i tex, domænforumet samt feedback.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|