FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Hej
Säljes för 1500 SEK eller bud, och köparen står för ägarbytes avgiften. /Stefan Hansson |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är det för avgift du snackar om? Det är ju du som står som ägare på domänen. Tar du ut en avgift eller?
![]() Edit: Kan ju förtydliga. Det kostar inget att peka om se-domäner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Saxat från DinEgen.se: I och med att en överlåtelse innebär mer omfattande arbete än med en nyregistrering, är kostnaden för en överlåtelse 400 kr exkl. moms (500 kr inkl. moms). I detta ingår en årsavgift till NIC-SE. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia ska väl vara bland de billigaste. Kostar 350 kr inkl. moms.
/Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej, prata med mats på lastbryggan. Han är nog väldigt intresserad av en sådan här domän.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() Mvh Stefan Hansson |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() Låter mer som önsketänkande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Guest
|
Statistiken är baserad på tidigare räknare som fanns på sidan, så visst kan det vara önsketänkande, men jag har inget behov att sälja till nån som inte känner nåt behov att köpa. Då får nån annan än Mats köpa den om denne vill. Önskar Mats lika mycket lycka till i fortsättning med sin verksamhet, Bara för att Mats sysslar med denna typ av verksamhet ska ju inte han bli nån syndabock i denna diskussion. Så Mats för offentlighetens ljus: Jag tog inte illa upp att du inte vill köpa detta domännamn som jag har till salu.
/Stefan Hansson |
||
![]() |
Svara |
|
|