FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej! Har nyss släppt ett projekt, som blivit indexerat av Google men kommer väldigt lågt.
Kommer min sida komma högre med tiden eller måste det till förändringar på sidan, alt fler länkar in till sidan? Eller tar google någon hänsyn till uptime på sidan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är väl en kombination av alla de moment som du beskriver....
Var beredd på att lägga ner en massa tid och ha tålamod. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En till fråga, avnänder samma tråd.
Kan man upprepa ett sökord För många gånger i tex titeln. Det ord jag koncentrerar mig på har jag med tre gånger i titeln och ett antal gånger i innehållet. Är det kanske för många gånger? Kommer nämligen på plats 277 på Google på svenska sidor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är inte bra att göra en over-do-it. Enligt min uppfattning, aldrig ett namn med exakt samma stavning två gånger i en titel.
Att göra en over-do-it innebär bara negativt. Enligt min uppfattning. Så, ni andra får gärna hänga mig. Men, jag är helt säker. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
< 10 ord i titeln.. !!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
inte ord..... kör på 60 tecken istället. Ett ord kan ju innehålla olika mängder med tecken.
OBS, nedslag räknas som tecken. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Så detta är en skaplig overkill i titeln? =)
Judoforum.se - Ett svenskt judoforum. Diskutera Judo tekniker, Judo tävlingar & Judo som sport. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
framförallt eftersom korrekt svenska är "judotekniker" och "judotävlingar" utan särskrivning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag vet den korrekta svenskan, men google förstår väl inte stavfel eller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Google's Aging Delay http://www.google.com/search?lr=&ie=...0Aging%20Delay så ser du ni som är experter kan väll säga hur det är ??? ;) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|