FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Judoteknik och Judotävling är 2 helt olika ord. Däremot så borde G uppfatta dessa att vara besläktade iaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Att medvetet stava fel är kass seo. Framförallt framstår man ju som rätt korkad för sina läsare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Overture Suggestions:
Count Keyword 1069 judo 62 judo throws 60 verbal judo 54 judo och sverige 45 judo throws pdf 45 judo training 41 judo stockholm 37 judo lernen 36 spif judo 32 judo gif 30 judo balten 24 judo exercise 22 judo combinations 22 judo grepp 20 judo norrköping 20 judo taisabaki 19 judo söderhamn 19 ungdoms os i judo 18 linköping judo 17 judo cartoon Ganska uppenbart att du ska fokusera enbart på ordet "judo" eftersom det är ett så pass smalt ord...
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Så, vad är den korrekta stavningen då Fulton?
webbanalys --> webanalys webbutveckling --> webutveckling webbdesign --> webdesign webblösningar --> weblösningar Är detta felstavningar eller håller vi på att glömma bort vår fina svenska...... /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
1. Ingen overkill, du använder ordet "judo" en gång i titeln. 2. Korrekt svenska. 3. Får samtidigt tre relaterade ord i din titel. Varför inte utnyttja de som söker på just "judoteknik" eller "judotävlingar"? Dessa missar du ifall du försöker fuska dig in på "judo"-listan. Annars är det en schysst titel, tycker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
sökmotorernas skull? Men borde man inte komma högre på ordet Judo som det är skrivet nu? Citat:
Citat:
Citat:
(Se Tobbe Skapad: Apr 13 2005, 13:07) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det ursprunliga är ju engelskans web med ett b, som nu försvenskats av tidningar m fl till webb med två b. Trenden tycker jag ser ut att vara "webb" och inte "web", även om båda förekommer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Jag fattade inte riktigt varifrån det där kommer Fulton, jag brukar förvisso skriva webb med två b'n? Whats the big fuzz? Jag tror nog att du som jag har noterat värre språkförbrytare här på WN än just mig..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Citat:
Resultat 1 - 10 av ungefär 2 770 svenska sidor för webbanalys. (0,31 sekunder) Undrar var du fick 15 600 ifrån? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej Frej!
Varför ha judoforum.se i titeln? :huh: Judoforum räcker. Jag ser många andra sidor som skrive .se i sin titel. Onödigt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|