FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur fungerar det? Det är väldigt billigt, jämfört med andra hotell.
Om jag köper en .se domän endast, får jag då tillgång att peka om den hur jag vill direkt? Eller sitter Loopia och håller på den? Jag vill kunna administrera mina domännamn själv. Tidigare har jag köpt genom Wopsa men de tar 250kr och jag har inte fått tillgång till någon administationspanel för att ändra dns etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
vet iaf att om du är kund hos loopia så kan du administrera själv, maila de och fråga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du har väl kontraktsnumret? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är ingen Loopia-expert och har inga ägarintressen i Loopia men här är mitt omdöme efter vad jag har erfarit hittillls:
HELT SUVERÄNT! Jag registrerar alla mina domäner där numera. Snabb service, trevlig och tjänstvillig telefonsupport, bra priser. Deras kontrollpanel är helt fantastisk! 10 nätverkskort av 10 möjliga från mig. Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag satt i samma båt som du tidigare och gjorde inte annat än betalade startkostnader och administrationskostnader. Nu är det slut på det, tack vare Loopia. Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kanon bra tjänst av loopia! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nackdelen med Loopia är väl att de ska ha betalt innan de reggar domänen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter jag hade betalt så tog det inte många minuter innan dom hade registrerat min domän
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|