FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag är erfaren php-programmerare men är nu inblandad i uppstart av butik + e-handel, och det hela är ganska nytt för mig. Banken (swedbank) vill prångla på oss deras företagspaket + babsterminal men tror inte de har nån vidare koll på e-handelskoppling, plus att dom skinnar väl en i vanlig ordning... ;-) Har stött på begrepp här på sidan som tellus, samport etc och vad jag behöver är alltså: * Fysisk kortläsare i butik - motsv babsterminal + koppling till bank/plusgiro * Möjlighet till betalning över nät Dessa ovan i bästa fall under samma bank och naturligtvis med så låga avgifter som möjligt. Köpbeloppen kommer att ligga på c:a 300 kr i medel. När det gäller kortterminalen i butiken är det ett stort plus om det går att ta ut "extra kontanter" (för att bli av med dagskassa), vet någon varför olika butiker har olika policy / avtal gällande detta?? I bästa fall ska kassasystemet kopplas ihop med lagerhantering för visning på hemsida, någon har erfarenheter av lösningar för detta? Många frågor, men mycket tacksam för seriösa svar! =) //teson |
||
![]() |
![]() |
|
|