FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns någon som hostar Asterix lösningar bland landets webhotell eller skall man köra det i en VPS/ Coloburk?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag skulle nog snarare kika bland iptelefonioperatörerna isf. Har för mig att Decibel höll på med nån asterixbaserad lösning.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder mig av comsolvia sedan länge nu och jag är supernöjd.
Otroligt bra support, Långt över förväntan. Otroligt bra prestanda och tillgängligheten är det inget att snacka om då den är kanon bra. Rekommenderas varmt. Se denna länk för mer information Men om något webbhotell hostar Asterix vet jag tyvärr inte nåt om, men skulle nog föreslå en vps för detta. Comsolvia centrexcom La till en länk till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
kika pbxes.org, funkar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Asterisk ffs! ^_^
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Kan också varmt rekommendera Comsolvia vad gäller Asterisk, Centrex lösningar och vid önskemål om egna anpassningar. Mvh Robert Högberg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Problemet är att det finns inte något utrymme för strul, att mailen strulla är nästa nolltolerans emot, att telefoni strular finns de ingen tolerans alls! Dom ängde ingen egen infrastruktur, vilket gör mig lite nervös.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Problemet är att år 2008 så fungerar fortfarande inte ens mobil (gsm/3g) alltid, även fast telefoni kan ha en del problem.
Så att tro att du får en iptele lösning som är 100% är svårt att tro, vill du ha en stabil lösning sätt upp en egen redundant asterisk växel med några olika sip leverantörer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Men jag vill att bolaget som drifta lösningen har ekonomi för göra en sån bra lösning som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
DCS
|
|||