FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har varit helnöjd med Loopia med allt från priser, support osv men idag när jag skulle prova de domäner jag har reg via Loopia blev jag riktigt förvånad.
Ingen av de domäner som jag reg hos Loopia och där jag valt att peka om de till ett gratis webbhotell (1go.dk) fungerar. Tänkte att det kanske var fel på gratis hotellet för det är ju som man säger, man får vad man betalar för. Jag går in på Loopias webbplats och eftersom jag har glömt bort mina inloggningsuppgifter väljer jag att klicka på "http://www.loopia.se/loggain/losenord/" och skriver in mitt domännamn och får då följande meddelande: E-postmeddelande inte utskickat. "Det angivna domännamnet kunde inte hittas, vänligen gå tillbaka en sida, kontrollera domännamnet och försök igen. Om problemet kvarstår, kontakta då Loopia Support på e-post: [email protected] eller telefon: 021-12 82 22." Nu svarar man från supportens sida " Anledningen till att du inte fick ditt lösenord utskickad var på grund av att du angav ett domännamn du tidigare tagit bort från ditt LoopiaDNS-konto" Problemet är dock att jag ALDRIG tagit bort eller ändrat något på deras admin del förrutom vidarbefodringen. Någon mer som har samma problem?
![]() |
|
|