FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag skapade en tråd här tidigare där jag sökte efter någon som kunde hjälpa mig, men den togs bort utan förklaring (jag har fortfarande inte en aning om varför).
Jag gör därför en ny, men utan att direkt söka efter folk, utan istället fråga om någon kan tipsa mig om hur jag ska bära mig åt för att hitta någon som kan hjälpa mig med koden/själva uppbyggandet av sajten jag vill skapa. Det är av ungefär samma princip som http://www.modellbilder.se, för att ha ngt att visa utan att behöva förklara allt in i detalj här. Jag vet inte hur jag ska betala människan i fråga, utan jag har tänkt att diskutera detta tillsammans med de jag ska starta sajten med, och även den som kodar eftersom han/hon kommer att ha en stor bit i det hela. Jag är alltså inte ute efter någon som vill jobba gratis, men jag kommer förmodligen inte heller att kunna betala en hög summa i början, utan det skulle vara trevligt med en person som ägen förmågan att komma med egna förslag och diskutera fram en lösning alla blir nöjda med. Dessutom är det väl på sin plats att påpeka att jag är både viljestark, orädd och ambitiös, om det skulle skrämma någon (det tenderar att göra det ibland), samt även att jag är 20, arbetslös och förbannat kräsen. :blink: |
|||
![]() |
![]() |
|
|