FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Communities kan skapa en god och lönsam relation till kunderna
Text från: http://betaalfa.polymono.net/ (en blogg jag rekommenderar starkt) "Communispace är ett amerikanskt företag som för andra företags räkning driver varumärkesspecifika communities. När de frågade 2196 av medlemmarna på dessa mötesplatser fick de veta följande: * 82 procent av medlemmarna sa att de mer troligt kommer att rekommendera företagets produkter till andra än vad var troligt innan de blev medlemmar i communityn. * 54 procent sa att de blivit mer benägna att handla företagets produkter efter det att de blivit medlemmar. Slutsatsen som går att dra är att: När kunderna känner att företaget lyssnar på dem kommer de också att sprida vidare sina goda erfarenheter och omdömen till andra." Läs mer: Church of the customer blog |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Man bör väl ta undersökningen med en nypa salt i och för sig. Utan att ha fördjupat mig i källorna kan jag notera:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|