FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hoppas att mitt första inlägg här hamnar i rätt forumdel, annars kanske någon moderator kan flytta det.
Jag har fått i uppdrag att hitta en seriös och bra Seo till vår koncern som består av fem hotell och lite andra företag, så min fråga är vilka seoföretag rekommenderar ni. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
I mina ögon så är det seologik.
/Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
SEOLogik är, enligt min åsikt, definitivt seriösare än såväl Jajja, Altus, Webanalys och Relevant Traffic, men prislappen är också den ganska rejäl (Så även hos Jajja numera).
Finns även ett företag som heter Two. Tyvärr vet jag inte allt för mycket om dem, annat än att de verkar seriösa. Jag har ännu inte sett något exempel på vilka resultat de levererar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har använt SEOdesign och är väldigt nöjd med dom.
Speciellt deras upplägg att man betalar efter prestation. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
www.seeknear.se tar också efter prestation vad jag förstått...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I deras webadmin kan kunden själv gå in och ändra lägga till Titel, meta, keywords m.m. Det var detta som hände, kund ville ha hjälp eftersom de kom långt ner på sökmotorerna trots att de lagt in "Företaget - Nyckelord, samma nyckelord, samma nyckelord, samma nyckelord, samma nyckelord, samma nyckelord, samma nyckelord" osv. Jag fick jobba hårt för att komma in och ändra, TWO var helt oförstående...... Men som sagt det var ett år sedan... men tveksam till att de blivit så bra. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Vad jag kan se här på forumet, så är ju SEOLogik och Webbanalys representerade. Detta ökar mitt förtroende för dom företagen. Eftersom dom öppet tar emot kritik.
Jajja i mina ögon är inte ett dugg seriösa. Dom ringde mig angående företaget jag är anställd på. Tydligen hade dom ett erbjudande som gick ut igår. Jag har inte varit med på företagets hemsida alls och finns inte representerad någonstans eftersom anställningen inte varit ett faktum förräns på senare tid. Så jag undrar vart dom fått tag i mitt nummer... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Blanda inte ihop Webbanalys och Webanalys, två helt olika företag, men med ruskigt lika namn..
Webanalys (med ett B) var de jag refererade till i mitt inlägg tidigare. Då det gäller Webbanalys (med två B) så har jag ingen erfarenhet av vad de kan då det gäller optimering. Men Fulton som titt som tätt gör inlägg i detta forum har jag lyssnat på vid Search Engine Strategies och han verkar vara en seriös aktör. Dock jobbar de nog mest med statistik och inte optimering. Rätta mig om jag har fel. /berneboy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vet någon var man kan läsa mer om deras tjänster? |
||