FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
*IRONI* sjalvklart sa kan inte alla allt beror helt pa vilken niva man vill ha man far vad man betalar for... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det handlar inte om DinaButiker utan det är andra sidor jag har. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Lycka till i alla fall. Om du inte vill hyra en SEO-konsult så finns det ett gratis forum i min signatur där du kan lära dig nästan allt själv och göra på egen hand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
VIP
|
Jag börjar snart erbjuda SEO-tjänster till små-, medel- och storföretag. Jobbar idag halvtid på några av Sveriges största tidningar som SEO. Skicka ett PM där ni berättar om vilken sida det gäller, samt ev. nyckelord, om ni vill ha ett prisförslag. Relevansanalys kör med ett fast pris och sedan får man tillbaka delar av satsade pengarna om inte den position som utlovats för de aktuella nyckelorden uppnås.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det känns som det är svåra tider för seoföretagen nu. Jag har en kompis som betalade stora summor pengar (tycker jag) till SeoLogik för en topplacering.
Efter att jag slutade med att hjälpa denna kompis med SEOn (och seologik tog över) har siten droppat riktigt ordentligt på G på det viktigaste sökordet. Dock ligger det bättre till på andra ord. Jag tror att de som har tid och vilja kan lära sig ganska mycket seo själva på inte alltför lång tid. Det som SEOföretagen har som inte ni har är oftast bra sidor med hög PR att skapa bra inlänkar från... Vilket iof är det viktigaste av allt...(tror jag iaf). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Banned
|
DinaButiker har en poäng...
Anta följande: Vad händer om jag anlitar ett SEO företag för ett år. Dom lovar mig topp 10... Ett annat företag anlitar samma SEO företag som mig, och vill ha samma sökord. Där garanterar dom samma resultat. Alla vill ha pengar, så är det bara.. Ett seriöst företag i mina ögon, väljer inte att konkurrera med sina kunder. Visst, det kan ju gå att få skyssta inlänkar genom konkurrenternas sidor (Min konkurrent då) Men hur kan dom garantera mig top10 på mina/mitt sökord, och samtldigt konkurrenten? Hamnar jag 1-10 så blir han grinig och jag blir grinig om han hamnar och inte jag? Nu är ju detta bara ett antagande, men ja, hur kan företag garantera saker som dom inte direkt kan påverka? Det är knappast Seo-logik, Altus, Jajja mfl. som styr Google, MSN mfl. direkt? Skulle jag garantera mina kunder att deras varor kommer imorgon exakt på denna sekunden, när jag förlitar mig på ett antal faktorer som spelar en betydande roll för mitt löfte? Det är exakt samma sak... Tycker inte man ska garantera eller ge löften när dom inte kan hålla det i slutändan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu är inte vi lika aktiva längre men så som vi löste det och som man bör göra enligt mig om man ska lämna en garanti är att mäta det exempelvis 2 ggr per månad och fakturera månadsvis för de sökord som uppfyller garantin!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Förresten så gäller väll §3 Reklam fortfarande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, det är lite mycket egenreklam i den här tråden.
Själv har jag anlitat Seeknear, därefter Altus och nu SEOLogik (som knappt hunnit börja). De två första företagen har inte lyckats speciellt bra. Det återstår att se vad SEOLogik gör...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|