FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som rubriken säger, hur ofta händer det? Missa den senaste är det värt att vänta lite till för en liknande erbjudande eller kommer det inte hända på något år?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som registrar för .se så har du ett fåtal perioder du kan ha kampanjer. Det är valfritt för registrar att välja vilken period de önskar.
Priset sedan varierar, de som signerar domänen med dnssec kan få bättre pris (så som du nämnde). Vårt pris just nu är lite högre, trots kampanjen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj då, för jag har ett 50 tal domäner som jag "måste" köpa. Finns det någon chans att någon webbhotell går med på att sälja domäner för 10 kr / st?
Eller hur länge ska jag vänta tills någon gör ett erbjudande? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja du kan ju allt fråga men jag tror att du nog får vänta tills nästa rea kommer. Som du ser har Oderland för 19kr vilket är väldigt bra
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som har rea?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara för att ha det sagt. Innan du hoppar på en rea för reans skull. Kolla villkor. Vi lägger en hel del tid på kunder som är helt knäckta över att de köpt något billigt hos en annan registrar men sedan är de inlåsta på olika sätt och kan inte fritt flytta sina domäner. Förnyelsen kan också variera extremt i pris - flera hundra procent. Så ta till dig av helheten i alla erbjudanden.
Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det stämmer, bara mottagande registrar har rätt att ta ut en kostnad. De allra flesta som köper på domänrea på ett annat webbhotell än det man normalt använder brukar sedan föra över domänen till sitt vanliga webbhotell.
Senast redigerad av Danielos den 2013-11-19 klockan 12:25 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|