FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som har tips om upplägg när det gäller dialer + ip-telefoni? Vilken leverantör rekommenderas?
Jag behöver en dialer dit man kan ladda upp excellistor med kontaktuppgifter + en bra leverantör för ip-telefoni med fastpris. Allt ska vara virtuellt så man kan logga in vart som helst och ringa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fastpris för denna typen av företag med dialers lär bli svårt, har räknat på det mot våra callcenter kunder. Hade aldrig varit lönsamt ge fastpris till denna typ av kundstock.
Dialers i sig är inte så komplicerat, mer viktigt beräkna det rätt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tänkte mer på att köra en dialer från en leverantör och ip telefoni från en annan och koppla samman dessa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har använt systemet Wisedialer som uppfyller de kriterierna. Allt som behövs är en dator, headset och internetuppkoppling. Därefter är det bara att logga in i systemet och börja ringa!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad är det för typ av dialer du behöver?
Vi på Zellor tillhandahåller en enkel dialer för telemarketing, hör gärna av dig om du vill veta mer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för svar. Jag har kollat på phonera för ip-telefonin, någon som har erfarenhet där? Samt kollat lite Cellip, Callmaker och Dialing.
Tar gärna emot synpunkter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
att ha samma nummer i en Centrex. Så på kontoret kör man stora luren med headset och när man går iväg har man mobilen. Samma nummer, och det ringer i båda när nån ringer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |