FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Undrar om någon vet ett Antivirusprogram som verkligen fungerar? Sedan igår så har jag blivit stormad utav massor med errormeddelanden som varnar för infekterade filer. Jag vet att det inte kan stämma, eftersom att vad jag än gör så stänger programmet på något sätt ner processen/programmet. Jag kunde t.ex inte använda Google Chrome, eller ens aktivitetspanelen. Jag kunde heller inte utföra någon aktivitet inne i Kontrollpanelen för de filer/processer som används vid aktivitet inne i Kontrollpanelen var "infekterade" och stängdes ner. Min dator har med andra ord virus. Detta program kallas sig "AV security suite". Men jag har även andra program som jag misstänker är virus. Bland annat PC Confidential. Eller ja, jag har fått bekräftat att det är ett virus utav olika hemsidor. Efter att ha laddat ner rkill, och sedan gjort en återställning till en tidigare tidpunkt så verkar AV Security suite vara borta, men som sagt jag är långt ifrån säker och det finns virus kvar. Nåväl. Det jag letar efter är alltså ett AntiVirus program som utan problem kommer hitta dessa virus, och fler som jag inte har upptäckt, och sedan utan problem radera dem. Jag är absolut beredd att betala för ett program som kan fixa detta. Jag har följt de instruktioner som finns på "Hur du tar bort viruset"-sidor, men jag tror inte att det kan hjälpa mig särskilt långt. Vill ha ett seriöst och pålitligt AntiVirusprogram. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
|
|