FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag var bara tvungen att posta här i OT för att sprida lite glädje.
http://ssol.se/2010/01/it-hantverkar...-nojda-kunder/ haha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Error 404 - Not Found
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja de är ju rätt "roliga" öht. De påstår att de erbjuder spetskompetens men de flesta som jobbar på IT-hantverkarna tillhör den breda massan och inte spetskompetensen. Det är rätt skrattretande att se "specialister" sätta upp SBS och "säkra" den genom att slå brandväggen (som dock ej spärrar ett dugg mot annat än mot internetuppkopplingen) och installera antivirus. Administrator med lösenord secret däremot fick vara kvar. Vilka är de första lösenord man försöker med? Jo password och secret
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, det är värdelösa. Jag småskrattar varje gång jag ser de i sina små bilar...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Äsch, de fyller ju ett stort behov. Och tjänar pengar på det. Creds för det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag säger inte emot men man måste vara medveten om vad man som kund får för pengarna. Behöver man vanligt IT-stöd så fungerar de utmärkt men vill man ha spetskompetens bör de inte vara första valet direkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fyller en funktion, tar inga överpriser och är trevliga!
Skrattretande? Knappast! Smarta, ja visst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag (som boende utomlands) känner inte till deras verksamhet, men konceptet i sig känns ju klockrent (inte minst gentemot "normalkunden" som kanske har enklare problem än "oss" geeks). Dock så ger deras webbplats i sig ett intryck av att de kanske inte levererar den kvalitet de själva påstår, men det är ju bara mitt högst personliga antagande och kanske inget som "normalkonsumenten" reflekterar så väldans över.
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Så det är inte skrattretande att de säljer specialisttjänster med spetskompetens utan att ha den kompetensen? Nej man kan ju gråta också...
Och innan någon får det till att jag påstår att hela verksamheten är skrattretande så vill jag citera mig själv: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|