Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Dock tycker jag det är riktigt fult av ITisGood.se att hoppa på er. Han arbetar i praktiken åt City Network. Det är bara ett av många exempel på hur illa flera webbhotell betett sig mot konkurrenter de senaste två åren - trots att det var det City Network själva beklagade sig över här på WN för inte alltför länge sedan 
|
Men du? Vad tråkigt? Vi har inte med det att göra. Vi är mycket måna om att köra reko (om än tufft ibland) mot och med våra konkurrenter och har öppna relationer med många av dem. Att inte vara öppen på det sättet är bara att skjuta sig själv i foten - och jag tror du förstår det. Att tro att detta var relaterat som du försöker få till att vi hoppar på konkurrenter - ja det förvånar minst sagt. Jag antar att han uttrycker sin personliga åsikt - som han verkar ha gjort här en bra stund på WN och säkert kommer fortsätta med.
För att det inte skall bli några missförstånd - Peter jobbar på ett företag som City en gång var delägare i. Det är City inte längre och bolagen är helt fristående. Personer som är kunder, leverantörer eller har en annan relation till mig eller City - jag hoppas de får ha en åsikt här också - utan att City är ansvarig för vad varje person säger. ;-)