FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Funderar på ett firmanamn som skall ersätta Planet Six
Skall innehålla nåt bra med QU som förkortning. Funderar på "Quality Unlimited", nån annan som kommer på nåt bra? Thomas
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
"Quality Unit" kanske... Eller "Quite Useful"
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Quality Unleashed
Quantity United Quack Unlimited? ![]() Quake Unified Quick Uncle :lol: ... Inget direkt bra, men kanske kan ge förslag inför något bättre? Spelar det någon roll om namnet är på svenska eller engelska? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske "Quite Unique", ?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
"Quirks Unleashed" ...hehe lite för negativt kanske.
QUte (elite spelling för CUTE). Öppnar för div möjligheter när man skapar en logotyp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
*bump*
/T
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Verkar inte som att du äger domänen qu.se... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Humn "Quality Unleashed" kanske kan vara en kandidat, det blir nåt likande "Kvalitet Lösgjord" eller nåt då va?
Quality Unleashed AB ... humn ... Detta var inte lätt hehe, cred till den som kommer på vad min firma skall heta framöver. Thomas
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Que You, är det första jag tänker på när jag ser det, köa dig...hmm
|
|||
![]() |
![]() |