FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Som rubriken lyder söker jag alltså affiliate-sidor inom försäkringar och lån. Jag ser gärna att sidona rankar hyfsat bra, är minst ett halvår gamla och har lite inkomster.
Bloggar som är i behov av uppdatering flera ggr i veckan är ej av intresse. Skicka PM om ni har något att erbjuda! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Har en del lånesidor som jag kan tänka mig bli av med då jag har fullt upp med annat nu.
Säljer dom i paket. Det finns väl ett hundratal fler men dom flesta är då .nu Vet inte hur dom ligger nu på Google men för ett par månader sedan var dom flesta top3 Pr0-3 dom flesta 1-2 Det är exakta sökord i domännamnet - Totalt lokala sökningar (exakt) 5874 med CPC på 50 kr som medel. Dom har väl snart ett år på nacken. Kom med bud om intresse finns ![]() smslånutaninkomst.se räntefrittlån.se lånautaninkomst.se lånutankreditprövning.se lånatillkontantinsats.se lånatillhus.se lånatillbil.se lånapengartrotskronofogden.se lånapengartrotsbetalningsanmärkning.se lånapengarsnabbtmedbetalningsanmärkning.se lånapengarmedbetalningsanmärkningochutansäkerhet.s e lånapengar500.se låna5000snabbt.se låna50000.se låna3000snabbt.se låna30000.se låna20000.se låna15000.se låna1500.se lån4000.se litetlån.se billånmedbetalningsanmärkning.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men skicka gärna ett PM med statistik på inkomsterna, om det finns några vill säga! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta är fortfarande intressant.
|
||