FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej hej.
Jag har, som ni kanske redan vet, lagt ut denna sida för feedback tidigare, med lite blandade åsikter. Först gjorde jag en blogg, sen ett forum, sen en blogg. Jag känner att jag skulle behöva ett ställe där jag kan skriva av mig lite saker om just min passion inom webben. Så jag skapade EN BLOGG TILL! Denna gången aningen seriösare.. Jag känner att den börjar bli färdig, och skulle behöva lite åsikter angående sidan. Några idéer eller klagomål? Kanske ni vill berömma mig?, för det går också! ![]() Sidans url: html-tips.se Tack för mig. /Fredrik Jonsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ruskigt skön design måste jag faktiskt säga, helt i min smak!
Denna blogg blir att följa i framtiden med tanke på att det verkade finnas många intressanta tips! Keep up the good work! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är en väldigt bra och enkelt design. Hittade ett litet fel. Kolla på sökrutan, själva knappen man trycker på för att söka är lite buggad. Jag använder Firefox.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fin design, ser fräscht och bra ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tackar för er intresse, och alla snälla ord! Gör mig som designer och utvecklare glad i kroppen!
![]() ![]() Jag skall genast se över buggen i firefox. Vet du vilken version du använder #Knös? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Enkelt och prydlig. Håller med Knös (kör också FF). Samt att jag antar att "Annonsera" och "kontakt" längst hamnar fel i FF. De hamnar inte på rad efter de andra länkarna utan tangerar bottom på webbläsaren.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Aldrigt. fick tag på versionen som spökar till det!
Ser precis vad det är ni syftar på, och det är som ni säger, fel. Det skall självklart inte vara på det sättet. ![]() Thanks guys! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte höra mer er lite också ang annonsering. Vad tycker ni är bäst? Ska jag sätta dit Adsense, affiliate eller ska folk/företag få köpa in sig? Jag har typ 3 besökare om dagen! ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror inte jag skulle lägga till någon annonsering alls om det endast var tre besökare per dag. Känns inte riktigt värt det. Det enda du kan åstadkomma med annonser och så få besökare är att de avvisar sidan pga de fula annonserna. Kanske bara jag som är lite överkänslig när det kommer till annonser, jag vet inte. Arbeta upp sidan tills du har betydligt mer besökare och sen smäller du in lite annonser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
@Knös, jag tror du kan ha rätt i detta sammanhang. Jag kör adRotate, så det är busenkelt att bara inaktivera annonseringen.
Ska testa detta..! Ni med buggen på sökfunktionen, hur ser det ut nu? i min FF så ser det bra ut, men hur ser det ut för er? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|