FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Jag vill också påpeka att jag förstår att det är många som lever på reklamintäkter och att jag själv bara blockar de annonser som jag anser irreterande (tex Flash eller bild annonser som visas ovanpå hela sidan). hoxon: Som jag skrev tidigare så är mitt tips att visa text annonser eller liknande som inte är irriterande. Det gör att i alla fall jag inte lägger ner tid på att blocka den även om jag kan. Sen kan det vara bra att döpa annons-filerna och mapparna till något annat än ads, annonser, reklam eller liknande eftersom jag antar att de flesta som blockar annonser har ett allmänt filter som gör att sådant inte visas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
<!--QuoteBegin--WizKid[/i] Jag vill också påpeka att jag förstår att det är många som lever på reklamintäkter och att jag själv bara blockar de annonser som jag anser irreterande (tex Flash eller bild annonser som visas ovanpå hela sidan).[/quote] Då så, då är vi överens. /Bengt
![]() |
Svara |
|
|