FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det finns säkert fler än jag här på WN, som någon gång varit uttråkad (eller som i mitt fall, tröttnat på den stora högen med jobb) och bestämt sig för att koda ihop något totalt onödigt? Kanske inte, men det var just vad som hände mig häromdagen.
Resultatet, en helt onödig sida där man kan skriva en rad med text, inte mer. Inga namn eller e-postadresser och ingen onödig informationstext. Bara... http://www.writealine.com! Har fått flertalet kommentarer på det faktum att jag spenderar pengar på domännamn och lägger ner tid. Men faktum är att sidan gick hemskt fort att göra, och domännamnet... kan jag säkert sälja när min onödiga sida blivit berömd och välbesökt. Vad gör man inte för att sysselsätta sig? :lol: Detta var dessutom min första "riktiga" sajt i PHP, jobbar enbart i ASP annars. /Robin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
För att förtydliga avsikten med tråden; har vi fler totalt onödiga sidor med WN-besökare som upphovsmän?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det anses dock som god sed att inte skriva inlägg om egna sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
www.hållkäften.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker faktiskt att det är en bra tråd. Det är innovativt :-) Den är även korrekt placerad i off-topic-delen. Jag gillar din idé skarpt. Den är bra, stilren och simpel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag smög in lite reklam, tack för tillfället. ;-)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|