Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Så då var man hemma igen, sammanfattningsvis var det två mycket inspirerande dagar.
Även om det fanns lågvattenmärken där talare tror att deras vanliga sälj-powerpoint presentation duger bland denna skara åhörare. Men sammanfattningsvis var högstanivån otroligt hög!
Många imponerade stort på mej, bland andra vår WN-vän http://www.webmasternetwork.se/profil2588.html.
|
Håller med. Yancy Fulton är en av dagens auktoriteter på omårdet.
Citat:
Ursprungligen postat av Fulton
Men huuu vad tomt det var i mässhallen! 
|
Jag är övertygad om att det blir mycket bättre uppslutning nästa år.
Ola Ahlvarsson, CEO på Result AB, höll en föreläsning idag (konferensens sista dag) om entrepenörskap och affärer på Internet - mycket intressant föreläsning! Ola imponerade otroligt mycket på mig. Ola är bland annat känd för att ha startat Boxman på 90-talet, ett bland många andra kända projekt. Han är en extrem talang på alla sätt.
Hade även förmånen att träffa Thomas och Jens (QU) härifrån, samt Cellsynt-gänget, alla trevliga killar som jag gärna hade talat mer med.
Bra och trevliga arrangörer som lyckats bra med att få ihop en spännande talarlista och ett bra program. Sammanfattningsvis en lärorik, intressant och givande tre-dagars-konferens. Ska definitivt se till att vara med nästa år också!