FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inatt kl. 01 gjorde DN.se om sin design lite grann och passade även på att klämma in annonser från adwords på alla artikelsidor, det är första svenska stora dagstidning som gör det vad jag vet. Häftigt att man nu kan få sina adwords annonser på DN.se till en låg kostnad.
Exempel Storbanker satsar på blancolån |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ska man tolka detta som ett bevis på AdSense storhet...?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snarare tolkar jag det som ett bevis på DN:s förestående nedgång.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var ett annat synsätt...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Får man ändra GoogleAds så som DN har gjort? Syftar på dess design samt att länkarna öppnas i nya fönster.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om din webbplats tar emot mer än 10 miljoner sidvisningar per månad kan du vara kvalificerad för vår premiumtjänst, som inkluderar: * Flexibla annonsformat * Mer robust filtrering * Hjälp med att optimera webbplatsen * Teknisk support från en försäljningsingenjör * En dedikerad kundansvarig Uppfyller du kraven är det bara att ansöka här //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Undrar om det är så smart att ha Google Adsense på en nyhetssite. I tisdags läste jag nyheten om branden på en teater i Egypten som dödade en massa människor. Givetvis var annonserna om resor till Egypten samt teaterbiljetter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Nu brukar jag inte läsa amerikanska tidningar men jag har förmig att Adsense/Overture och liknande sponsrade länkar är mycket vanligt där. Och allt från USA kommer hit förr eller senare. Visst kan annonserna krocka ibland men oftast blir det bra matchningar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|