FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det någon mer än jag som har problem med att byta sida i PM-"Inboxen" här på WN?
Försöker byta sida för att kunna rensa lite bland PM:erna men den kommer bara tillbaka till sida 1 av någon outgrundlig anledning. kan ju heller inte läsa mina gamla PM då vilket är lite störande. Har cookies och allt sådant påslaget så det borde inte vara något sådant. IPB-Bug eller sbt-fel? annan förklaring?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Det är en bugg i systemet efter det blev gjort så vi får WN som .html sidor.
Tills det är åtgärdat kan du ändra i URLen. st=start http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...E=1&VID=in&st=5
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Problemet ska nu vara åtgärdat. Säg till om det fortfarande märks av några problem.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
en annan småsak som egentligen inte spelar någon roll men är lite knepig är att då jag ex.vis går in i mappen med "Sent Items" så har jag 6 sidor, varav sidan 6 visar "Inga meddelanden" hittades vilket verkar lite konstigt. finns det inga meddelanden där så borde väl inte den sidan finnas med? menmen, som sagt. en petitess.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|