FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hittade en webshop efter sökning på google för ett par veckor sedan.
Den kostade 1990 + moms (eller liknande) och det var en engångskostnad. Den var förberedd för att använda pay&reads betalsystem. Någon som har en aning om vilken shop som jag har hittat eller har ett tips på någon annan liknande där man slipper månadsavgifter och inte kostar så mycket? Mvh Martin (som måste lära sig att lägga till bra sidor i favoriter) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är inte oscommerce gratis? Hjälv köpte jag ett script för 2 år sedan och gjorde om det att passa mig, men då kände jag inte till vilka som va gratis =/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske http://www.distansdata.nu ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
DistansData mfl, såsom ebutiken.nu är alltså OsCommerce, fast de erbjuder mertjänster, eller installerar lösningen åt en, antingen på ditt egna webbhotell eller på deras.
Detsamma erbjuder många andra webbhotell i samband med att man börjar hyra webbhotell hos dom. Billigare än så blir det nog inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
MidiCart PHP kostar 695kr och är förberedd för Pay & Read, men jag skulle varken rekommendera MidiCart eller Pay & Read.
TellusPay (betaltjänst) har en färdig brygga för osCommerce som är enkel att installera. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|