FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
var som jag trodde. nu har ev1servers höjt sitt pris till $6.49 + Tax per Domain från tidigare $5.00 + Tax per Domain.
undrar vilka som är billigast nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Bättre betala nån krona mer o få bättre service.. Rekommenderar Godaddy... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
finns det inga alls som är så billiga kvar nu tro?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag reggar nästan alltid på regnic.com, har aldrig varit problem så jag pyntar gärna en 20:a extra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
prova www.reality-host.org, där kostar dom 80:-/år
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har använt mig av iregistrations.com ett par gånger , och har inte haft några problem med dom, till för ca ett halv år sedan, då någon på företaget hade använt mitt visa för att betala för lite online tjänster
![]() directnic, stargate, mydomain, och ett par stycke till genom åren , men använder mig av namecheap.com . bra service , bra pris , och en shit bra support ... /Dempsey (Webmaster sedan -96) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
fick du någon ursäkt från företaget eller indikation på att de tog på sig något ansvar för vad som inträffat? vill man köpa "mindre viktiga"/billiga domäner hos företag som har lite tveksamt rykte bör man ju alltid använda Föreningssparbankens e-kort så slipper man dyliga problem.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |