FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Som jag nämnde i mitt förra svar så avser vi införa möjlighet till betalning med kontokort direkt vid beställning, även i Loopia Kundzon, och då kommer hanteringen av nya beställningar att snabbas upp ännu mer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Får man hybris av att vänta ett par timmar? Dagens it samhälle verklar driva folk till vansinne om inte allt händer just NUUU!
Går en lina ner så tar det ca 10minuter innan ngn har påpekat detta på ngt forum, Kan inte folk bara slapna av och låta det ta den tid det tar? Vad är det som gör det såå hemskt att vänta lite? Stressa inte genom livet, Du kommer inte levandes ur det iaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ska dock hålla mig on topic. Man vill få domänen registrerad så snabbt som möjligt så att ingen annan får domänen före. Inget konstigt i det. Om man nu ändå betalar direkt så borde domänen bli registrerad direkt också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jo visst svarade support på mitt email ganska fort men jag mailade registry långt innan och fick svar först tidigare imorse. Det kan vara bra att medela på hemsidan att ingen på registry@ sitter där på helgerna. E-post support med omedelbara svar står det på er hemsida
![]() Enligt registry så går det inte via automatik. "Vi registrerar domännamn varje timme under kontorstid och om du har betalat din faktura så tar det alltså inte särskilt lång tid." Det tyder på att det görs manuellt. Hur var det nu egentligen? Hade det gått via automatik hade det inte ibland tagit flera timmar efter att man har betalat innan en domän blir registrerad. Ja man ska inte klaga, jag tycker Loopia är i särklass Sveriges bästa webbhotell men ibland blir man lite förundrad ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Själv har jag inte fått känna av denna effekt. Beställde en domän inatt och den vart igång inatt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag är inte heller så nöjd med att det tar sådan tid för registreringarna hos loopia.
ibland lyckas man hitta någon riktig guldklimp och då vill man att det ska gå snabbt att regga dessa, så numera använder jag mej av en annan registrator när jag vill ha lite snabbhet i registreringarna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|