FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Surfar runt lite och letar efter lediga kontor men jobbigt att begära pris på alla när budgeten inte är alltför stort. Då hade det inte varit något problem. Priserna skiljer sig rätt kraftigt.
Så nu önskar jag lite tips på hur/var man ska leta efter kontor, samt har en fråga om någon här kanske har lediga platser på sitt kontor. Någon här på WN som har två kontorsplatser lediga? Delat rum går bra. Eller någon som har stort där man kan dela av med skärmar, går också bra. Finns det någon som har det? Annars tas tips tacksam emot! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad har du för budgetram? Andra önskemål på lokalen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Leta på blocket (http://www.blocket.se/search?q=&call...ory=51&where=0) finns en hel del och det kommer nya kontor varje dag!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Bättre läge gör att jag kan lägga mer pengar och så, men kanske kan lägga 3000kr per månad för en plats. Dvs 6000 för två platser. Ungefärligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad innebär Stockholm i det här fallet? Innanför tullarna? Lämna lite mer information om var du bor, så är det lättare att få en uppfattning om detta.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Fast får jag ett fint erbjudande någonstans lite längre som ändå har bra förbindelser är inte det omöjligt, men det är inget jag letar efter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
"IQube tar även ett litet ägande på mellan 5-10 % i bolagen."
Det verkar ju inte så skojigt, om man inte är IQube förstås... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hehe, man kan ju inte tro så mycket på sin företagside om man ger bort 5% av sitt företag för att få en plats att sitta
![]() IQube verkar dock rätt smart av andra anledningar.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|