FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte höra om min webbshop håller måttet...
Jag har haft med samma sida förut under feedback och efter att ha gjort om allt så ser den ut såhär i dagsläget: http://www.superbilligt.se Kassan är under omkodning för tillfället... Vill egentligen bara höra om den duger för ett seriöst företag. Kolla gärna på lite bilder och säg vad ni tycker. //Rocco |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ser mer vackert ut om man tex klickar på reservdelar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker att designen är lite fel... "ramarna" runt varje produkt är inte så snygga, kan säkert förbättras.
Vill passa på att fråga angående "Lägg i korgen". På webbshopen jag håller på att göra för tillfället tänker jag helt skippa fältet med "antal" och bara ha "Lägg i korgen". Jag kan inte komma på nån vettig anledning att låta kunder lägga flera varor i korgen än 1. Det är ett så ovanligt specialfall att det inte förtjänar ett eget fält enligt mig. Vill man köpa flera varor kan man klicka 3-4 gånger (hur jobbigt är det, jämfört med att skriva in en 4:a och klicka), eller gå till kundvagnen och redigera antalet där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker inte att den håller måtten för ett seriöst företag. Framförallt pga. designen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mmmm, jag håller med...
Anledningen varför jag ens fråga var för att jag har fått så mycket bra kritik från "riktiga" webbdesigners så jag tänkte om de sett nått jag missat... Det värsta jag vet är att bygga sidor i frames, vet bara inte hur man gör det snyggt, vill göra allt mindre med shopägaren tycker annat. Jaja. Ägaren av shoppen är iaf nöjd. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Sneaky!
Visst är det lönsamt att ställa Feedback-frågor här ? ... Alltid lättare att fördömma än berömma. Speciellt om/när det är sk. konkurrenter som betygsätter. :blink: Vad gäller kundnöjdheten så vill jag väl bara säga att alla har vi nöjda kunder, men hur många har egentligen lyckliga kunder? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Menyn känns lite diffust placerad i toppen till vänster.. ingen riktig avgränsning. Det känns som att den har hamnat där i början och sedan aldrig riktigt hittat "hem".
Kundvagnen? Varför ser jag en stor blaffig kundvagn? Jag har inte köpt något ännu.. Sökrutor är bra, men varför ingen rubrik, ingen ram.. ingenting? Konstig färg dessutom som inte går ihop med resten av sidan. MASSA happytalk. Om jag nu har gått in på superbilligt.se så är jag redan en potentiell kund, jag ser direkt (om ni nu tar bort allt meningslöst dravel) vad det är ni säljer. Att grejerna finns i lager förutsätter jag. Jag tror inte någon bryr sig om att ni har bra kompisar i kina. Det går alltså bra att betala kontant? Jotack, jag tackar jag. Räknar ni av väskan eller får man stå för den själv? ![]() Kontaktinfo är iaf bra men behöver inte ligga mitt på skärmen då det troligen inte är det första man letar efter. Den omvända "faden" från vitt till grått ser nästan ut som att det vore ett fel. Knapparna/formulärelementen har återigen en riktigt läskig färg. Det blir även fel title i firefox.. vet inte riktigt varför dock ![]() Att få till en sale här bör ju vara rätt svårt och ju mer förtroende man kan inge desto större chans att få den, även om priset är en tusenlapp högre. Produktvisningen är fin med många rätt ok bilder. Synd att det inte finns någon vettig hantering av bilderna (framåt, bakåt, tillbaka tex).. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|