FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Utomhusspel.COM/NU/SE (Börja sälja utomhusspel tex kubb/boule/krocket/etc)
Datorbord.SE/NU (Sälja datorbord) Digitalfotoframkallning.COM/NU/SE (Köra samma sak som fuji, siba, kodak, etc) Fotoframkallning.NU (Samma som ovan) Handdatorer.NU (Försäljning av diverse handdatorer palm, hp, acer, etc) Videokameror.NU (Samma som ovan) Vuxenspel.COM/NU/SE (Webshop med vodkaspelet, kama sutra, sexspelet, ölspelet, etc) SoftAirGun.NU (Webshop med softairguns och tillbehör) SoftAirGuns.NU (Samma som ovan) Datorprodukter.SE/NU (Sälja diverse datorprodukter) Byggsatser.COM/NU (Försäljning av flyg, bil, helikopter, elektronikbyggsatser) Webbkameror.SE/NU (Webshop med försäljning av Webbkameror) Karaokeskivor.COM/NU (Samma som ovan fast med Karaokeskivor) Paketerbjudande.COM/NU/SE (Lista olika paketerbjudanden från dell, komplett, hotell, resor etc) USB-minnen.COM/NU/SE (Börja sälja usb-minnen) Kameror.NU (Försäljning av digital, video, övervakningskameror) Vuxenartiklar.COM/NU/SE (Starta en webshop med vuxenfilmer, tidningar, leksaker, kläder, etc) PC-spel.COM/NU (En sida om PC-spel eller kanske försäljning?) Alla var lediga sist jag kollade, och det var nån timme sedan.. Nån av er kanske kan göra något av dom? Själv har jag inte orken.. ![]() Postar en lista med mera domäner senare. ![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Shysst av dig. Dock ligger datorprodukter.se i karantän och är inte ledig för tillfället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
M.R. Snällt av dig att posta, men jag frågar mig lite varför.
Med största sannolikhet blir ju bara slutet för de här domänerna att någon domänskojare lägger beslag på domänerna i väntan på det stora "kapet". Vore ju kul om någon köper en domän här och utvecklar den till nåt och postar här i tråden dock ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
datorprodukter.com är det jag som är ägare till. B)
Är någon intresserad av att ta över den är det bara att ropa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Intimprodukter.COM/NU/SE (Starta en webshop med vuxenfilmer, tidningar, leksaker, kläder, etc)
Morgonrockar.COM/NU/SE (Sälja thai importerade morgonrockar) Spelkontroller.COM/NU/SE (Webshop med kontroller till ps2, xbox, pc etc) Toppar.NU/SE (Försäljning av toppar) Linnen.NU/SE (Försäljning av linnen) Blusar.COM/NU/SE (Försäljning av blusar) Kjolar.COM/NU/SE (Försäljning av kjolar) Alkotestare.NU/SE (Webshop med alkotestare) Sandaler.NU/SE (Försäljning av Sandaler) Pumps.NU/SE (Försäljning av Sandaler) Projektorer.SE (Jämför, lista lägsta priser etc) Jackor.NU (Försäljning av jackor) Shorts.NU (Försäljning av shorts) Sockar.NU (Försäljning av Sockar) Boots.SE (Försäljning av kor) Kavajer.NU (Försäljning av kavajer) Alamanackor.NU (Webshop om diverse alamanackor, hästar, hundar, brudar etc) allsvenska.COM/NU/SE (Sidan om allsvenskan resultat, biljetter etc) Sportartiklar.NU (Webshop med diverse sportartiklar) Kängor.SE (Försäljning av kängor) Stövlar.SE (Försäljning av stövlar) Skidkläder.SE (Försäljning av skidkläder) Verkstadstillbehör.SE (Webshop med diverse tillbehör) Övervakningskameror.SE (Webshop med diverse tillbehör) Mobiltillbehör.SE (Webshop med diverse tillbehör) Hushållsapparater.SE (Webshop med diverse tillbehör) PokerTillbehör.SE (Webshop med diverse tillbehör) Nån/några domäner kanske ligger i karantän som Terabyte skriver, men det är juh bara o kolla. :] Kommer en till lista senare..
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe... toppar.se hade jag planer på att registrera för nån vecka sedan men lät det bero - fick för mig att göra det idag, såg att den var upptagen nu. Svaret på varför har vi nog här
![]() Well, jag sparade en dryg hundring iaf... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Ja, skor eller kor, nästan detsamma!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Man kan juh göra skor av kor iaf ![]() Några till domäner dock.. radiostyrdaleksaker.COM/Nu/SE Biljettautomaten.COM/NU/SE postorderkataloger.COM/NU/SE importfilmer.COM/NU/SE fyndvaror.COM/NU/SE vinkylar.COM/NU/SE elektronikt.COM/NU/SE badoljor.COM/NU/SE xbox-spel.COM/NU/SE resekataloger.COM/NU pS2-spel.NU/SE kampanjer.COM/NU mp3-spelare.NU jaktochfiske.NU bilverktyg.NU/SE kataloger.NU tapetsera.SE dvd-filmer.NU diskmaskiner.NU frysar.NU spisar.NU massageoljor.NU julrea.se trailers.NU brevlådan.SE välkomstskyltar.SE internetbutiker.NU klinkers.NU filmposters.NU Fordon.NU musikinstrument.NU Barnartiklar.NU Bokklubbar.NU Dykning.NU Prisjämförelser.SE
![]() |
Svara |
|
|