FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle behöva ta betalt med kort på en hemsida... har dock ingen större erfarenhet av detta rent praktiskt...
All input är därför välkommen.. Vad krävs? vilka aktörer är bra? vad ska jag tänka på? Det är inte inom ett AB, och det är internationellt såväl som inom sverige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Jag använder dibs och det fungerar bra dock är det en naktdel när du inte får manualer på svenska utan endast danska och engelsk. Föreningssparbanken kan du inte använda som inlösare för att där acepterar dom endast AB. euroline eller vad dom heter fungerar mycket bra för mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Väldigt bra support. Dokumentationen dom skickar med är inte direkt världens bästa |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Banned
|
Citat:
Enklast är väl o ringa deras support 08 eller 020 nummer... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mitt företag undersökte detta och valet föll till slut på PayPal. Dom är visserligen ökända för frusna betalningar osv men avsaknaden av startavgifter, enkla integrationen och låga transaktionsavgiften vann över oss. Dessutom är det en fördel att vi slipper se kortnummer - vi slipper ev. risker i det fall vår sajt blir hackad - eftersom användaren alltid använder PayPals egna sajt för att genomföra betalningen.
Om du har högre utgångsvolymer eller krav på tätare integrationen är det kanske bättre att köra på någon annan. Den extra procenten du betalar kan löna sig i längden, misstänker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||