FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok tack.
Ska lägga in mina sidor nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Var på väg att registrera mig, avbröt dock när jag märkte att man måste länka till pagerankclub.com för att kunna vara medlem. Man kan lika gärna använda sig av linkmetro eller manuella länkbyten (inte så värst svårt att hitta pr4-5 som är villiga att länka..) för att slippa läcka PR till pagerankclub.com..
I övrigt en bra site, jag tror du hade kunnat växa betydligt snabbare om du tagit bort det kravet.
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med Tobbe, det borde vara en premiumfeature, tex om man vill få en länk tillbaka från startsidan eller liknande (eller nån publik katalog tex).
Sen skulle jag uppskatta väldigt väldigt om du kunde göra så att man kan posta en lista med urls till domäner som du sedan läser meta-taggarna på istället för att man skall behöva fylla i all info. Om du behöver katagorisera länkarna tex så kan man få göra det men title, description och keywords bör kunna göras betydligt effektivare. Skicka ett pm när du är klar så joinar jag med mina domäner ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Tobbe; Du har säkert rätt i att det får många att avböja. Förutom att ge PR till sajten fyller det dock en funktion, att jag ska kunna bekräfta att det faktiskt är personen som ansöker om medlemskap som äger sajten. Jag funderar dock på att temporärt ta bort kravet för att få in mer folk. För dig är det dock inget problem eftersom alla, precis som jag nämnde i mitt första meddelande, på wn får bli medlem utan att behöva lägga upp någon länk. Skriv bara adressen till din hemsida och sedan wn. Exempelvis: "kokosnöt.se + wn".
Grazzy; Tack för kritiken. Ska försöka fixa de sakerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett litet tillägg vad gäller besvarandet av Grazzys kommentar: Metataggarna hjälper inte speciellt mycket med tanke på den information man vill ha reda på då man gör länkbyten. Exempelvis PageRank, antal besökare, antal utlänkar etc.
Jag förstår dock att det för dig kan vara jobbigt att lägga in alla sidor manuellt då du har så många. Vet inte riktigt hur det ska lösas faktiskt. Ska försöka fundera ut någon bra lösning. Jag hoppas dock att du redan innan vill bli medlem. Det är ju inget tvång på att lägga in alla dina sajter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varför på svenska? Förstår inte vitsen med att bara ha sajten på svenska.
Sverige är ju såååååå litet om man jämför med övriga världen ![]() Annars en väldigt bra idé! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Internationellt finns det redan motsvarande tjänster. Som är helt fyllda av jobbiga seo-äckelpäckel som vill promota sina adsense-content-sidor med autoinsurance mortage och hypotermoglucemical anal lubrication.
Därför! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Angående Google-banning som det talades om tidigare - det spelar ju ingen roll om Google bannar pagerankclub - det är ju medlemmarnas sidor som skall länka till varandra?!?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte passa på att nämna att PageRankClub.com återigen öppnat portarna!
För närvarande finns 39 medlemmar och vi hoppas snart bli fler. Smygreklam? Ja, kanske... men som förmildrande omständighet kan nämnas att PageRankClub är ett icke kommersiellt projekt, samt att folk på wn dessutom efterfrågat öppnandet av klubben. Utöver det har jag också tänkt försöka annonsera via WN, så jag hoppas att moderatorerna kan ha förbarmande över mig :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Stängdes den ner eller va hände? Har inte lyckats se den längre..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|