FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg det på deras sida igår
![]() Kommer beställa ett konto för 4 kr idag eller imorgon ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Plus 450 kronor om man vill ha mysql.. det enda dåliga med Loopia tror jag.
Och deras svaga gränser. (ex 10gig trafik, 100mb lagringsutrymme för webben)
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Otroligt att de kör sådant och att det lönar sig i längden. Undrar hur stor procentdel av kunderna de binder till sig efter ett år och hur många säger upp tjänsten?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
jag tror att en stor del blir kvar, plus att de beställer extra tjänster.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ett citat ur Loopias pressrelease:
Citat:
http://www.loopia.se/pr/loopia_050714_4kr.pdf Det roliga och som får mig att tro att Loopia fortf. har en väldigt hög mentalitet är den inte allt för gömda meningen. Citat:
![]() Kul initiativ och precis som dom skriver så fick dom tusentals nya kunder förra gången, så varför inte denna! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är nog endast för att få mer kunder, för att dom kommit på att det finns andra företag som kanske har mer webbhotell kunder i Sverige om man räknar bort antal reggade domäner. Ett säkert sätt att garantera att dom kan säga sig störst i sverige.
Och även att många glömmer säga upp sig i tid då det är 3 månaders uppsägning via brev/fax. Dom som inte är behov av Mysql eller mycket trafik och håller redan på uppsägningen kommer tjäna mycket på det. Men dom räknar med att många kommer missa det, Loopia är ett vinstdrivande företag och gör det för vinstens skull inte för vara snälla igentligen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ah, Patrik, dina kommentarer är lika väl genomtänkta som vanligt.
På vilket sätt är det möjligt att mäta antalet kunder hos (storleken på) ett webbhotell förutom genom att räkna antalet domännamn? Ett företag som inte är vinstdrivande är förövrigt ett företag som dör/står stilla. Slappna av och köp ett års webbhotellspaket för 4 kronor istället.. Det är ju trots allt sommar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|