FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sökmotor för spelfusk kanske ingen nyhet men skulle gärna vilja ha lite feedback på idén och designen.
www.megagamecheats.net Mvh John |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Skippa photoshop om du inte kan komma upp med något bättre och kör med klara och enkla färger istället. Gillar inte det blå du har lyckats få fram i photoshop.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det ser ut som nåt jag har gjort ärligt talat. Synonym för "som fan".
Det blåa hänger inte alls ihop med resten av sidan, funktionaliteten är rätt sunkig "enter a search" .. aha, stoppa in en guldfisk och få .. vad? Varför har du radiobuttons? Du kan lika gärna ha en dropbox ELLER checkboxar, båda skulle troligen i detta fallet vara bättre då jag antar att vissa fusk tex walkthrus kan gälla flera plattformar. Sidan buggar och skriver ut "next 10 results" om man söker på något som inte finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker inte det är något större fel på det blåa. Därimot skulle du få ändra på loggan lite och texterna som är i svart. (Möjligen vit text )
Skulle inte skada med att få valen: "PC, PS" osv i en finare radering. Sedan blir det satans tomt vid sökresultaten, något grafiskt där nere vore inte fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
istället för en tom ruta när man söker på något som inte finns borde det kanske stå något i stil med att sökmotorn inte hittade det jag sökte efter.
och till höger om det blåa blir det ett litet vitt fält innan scrollern kommer! annars verkar det ju funka! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ajj. mina ögon gör ont
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
snygg sida jawn :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den blå bakgrunden bör vara vit, sökrutan ser ut som en banner och är därför inte attraktiv...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|