FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har sett en logotyp som jag är säker på att jag sett någon annanstans förr...
Det är en asterisk (se bifogad bild) som är sååå bekant, jag kan bara inte placera den. Jag är säker på att jag sett den någon annanstans och det var ett stort företag som hade den om jag inte minns fel.. Någon som känner igen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kanske:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Njae, det klingar inte riktigt...
Jag ser ngn form av mobiloperatör (?) framför mig, med denna symbol tillsammans med en klatschig text på en stor bild. Asterisken är mindre än den övriga texten i sammanhanget... och det står liknande: *Where do you want to go today? Eller nåt annat klatschigt.. (exemplet är Microsofts slogan, men det är något sånt tror jag) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Låter som du tänker på Vodafone som - om jag inte minns fel - har en slogan likt "How are you?", fast deras logo ser ju inte ut så...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har vodafone långt bak i tankarna, jag KAN ha sett stjärnan i någon kampanj av något slag, men kan inte riktigt slå huvudet på spiken..
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, jag har också varit inne på Vodafone - men deras logga ser ju inte riktigt ut så. Möjligt att det är som Tobbe säger att de haft ngt liknande i en kampanj.
Får väl se om det poppar upp i huvet om några dar eller så ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Halebop?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag kopplade till lastminute men tydligen bara pga färgen...
...annars är det väl bara att sätta igång att leta http://www.logotypes.ru/ ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|