FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har vi avhandlat bästa domännamnet och sämsta domännamnet här på WN. Men frågan är, vem har det längsta domännamnet?
Här kommer mitt lilla bidrag: amerikanskstaffordshireterrier.se (33 tecken) Någon som sitter med ett längre namn? /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
PM'a mej när det kommer en tråd om kortast och smalast så jag inte missar den!
(33 tecken) Pass ![]() Thomas
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag skulle kunna tänka mig att byta denna domän mot qu.com Tänk vad alla skulle bli imponerade av ditt king-size visitkort, speciellt framtaget för att få plats med domännamnet. ![]() /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
28 tecken för min del..
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Fan att ni skriver "tecken" efter, annars kan man tro att ni bedömmer något annat. Speciellt med tanke på den väl valda "Topicen" *skratt*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hade mitt-galleri-finns-det-inga-galler-i.se fram tills nyår då det gick ut. 39 härliga tecken! Folk klagade på att domänet var svårt att komma ihåg. Har inte alla hört låten av Robert Broberg? "Mitt galleri finns det inga galler i. Där är jag alldeles friiiiiiiiii!" =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Äger inte namnen men dom e låångaa :
online-texas-holdem-poker.net play-online-poker-now.info |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Annars är följande en klassiker:
http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcde...bcdefghijk.c om/ De erbjuder en att få världens längsta e-mail adress. Ganska sjysst! (det är alltså inte jag som äger den...) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|