FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Kör en Oscommerce butik och har avtal med DIBS, men dom kan inte hjälpa mig med integrering, någon som har tips på hur man kan fixa detta? //Kaj |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har integrerat IDEB/DIBS i en osCommerce butik så hör av dig om du behöver hjälp [email protected]
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tja.
Ni som behöver jobb kan kontakta Kub för han behöver hjälp med att bygga 8 e-butiker. enligt honom :lol: Men det kan vara sant så ta chansen och kontakta honom om ni behöver få in lite jobb. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Inte nog att det blir påhopp via e-post, du ska även vara spydig här!
Är det så att du har långtråkigt eller är inte blöjan torr? Eller är du bara sur för att det inte blev jobb för dig? Vad det än kan vara så kontakta mig gärna personligen, så ska vi nog kunna reda ut eventuella missförstånd. Ger du övriga potentiella kunder samma bemötande så lär du inte ha så mycket jobb framöver. Ber genast WN basarna om ursäkt för detta inlägg, men kunde helt enkelt inte hålla tyst. Övrigt så kan jag tala om att jag fått in den hjälp jag behöver i dagsläget, 4 butiker är klara för att påbörjas. //Kaj |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nejdå jag blev inte sur för att jag inte fick jobb av dig utan som jag har talat om för dig så har jag fullt upp med jobb, anledningen till att jag blev sur var för att du behandlade mig som om jag vore dum i huvudet.
Dina så kallade 8 butiker är något som du kastade ur dig bara för att du trodde att jag skulle bli sur och det är inget jag tror på. Du fick komma in i admindelen på min demobutik för att du var intresserad av våra tjänster sa du men den rätta anledningen var för att du ville kopiera inställningarna bara, om du hade varit ärlig och frågat så hade jag hjälpt dig gratis med att konfiguera butiken. Om du har några problem med mig så maila mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
När moderatorerna ändå rensar upp i sandlådan så har Kalle tagit min spade! Och Lisa drar i håret!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
sandlåda! lägg ner...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok sorry.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Fortsätter inte här, ser tråden som avslutad.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|