FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Löjligt av AllaAnnonser.se, vill inte Blocket vara med så ska de inte behöva vara det! Om ni tycker att det är som Google så borde ju Blocket kunna välja att inte bli indexerade som man kan på Google
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Allt är så J*vla fånigt, blocket ser detta som en stor PR kupp bara antagligen och för skapa rubriker. Menar hur svårt är det för blocket att blockera att Allaannonser inte kan komma åt deras servrar.
Är nästan som folk som försöker stämma google för deras sida ligger med där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Stäm oss online - direkt! haha |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Mer i ämnet finns att läsa här: Realtid.se
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() (De får för mycket hype i min mening helt enkelt, blocket borde ju bara blocka alla deras ipn eller mata dem med fake-annonser eller liknande). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag bjuder på ideen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det som förvånar mig är att AllaAnnonser lyckas sälja in det till Metro Marknad? Vansinne..
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Om Allaannonser förlorar i rätten, kanske följande händer:
1. En butik hör av sig till mig och vil vara med. 2. Butiken blir sur och stämmer mig.. Överdrivet, men t.ex annonsguiden hade tillstånd att indexera blocket... //Jonas @ Prisjakt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Mja nifer.. grejen är att AllaAnnonser vägrar ta bort Blockets annonser. När någon kontaktar mig (nyhetsportalen.se) och har synpunkter på hur jag använder deras nyhetsdata så brukar jag i första läget förklara vad det är jag gör och varför jag gör det.
I de flesta fall räcker det. I något fall har har jag fått förändra lite, te.x. svt.se gillade inte att jag visade ingresser, men det är ju bara att anpassa sig efter deras önskemål, siten är ju trots allt beroende av andras innehåll. Om AllaAnnonser inte hade varit giriga idioter så hade de med tagit bort Blockets annonser när de bad dem om det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|