FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
IKEA finns ju, någon annan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Begagnat kan vara ett alternativ om du letar efter billigt. Finns väl lokala handlare, t.ex. Boras Kontorsmöbler. Fast det är inte mycket som slår Ikea!
(krånglade när jag försökte posta inlägget, om ni undrar varför jag enbart skrev "test" först.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kolla efter konkursauktioner också. Jag har kommit över både bra kontorsmöbler och palmer till riktigt bra priser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dee
Den billigaste kontorsmöbeln om du inte har råd är som kamprad sa: "det gamla hederliga köksbordet är din bästa start i affärslivet" / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Priserna varierar en hel del på möbler har ja märkt.. va i en butik här i göteborg som var riktigt dyr här om dagen... vet inte om jag har lust att lägga över 3000 på ett vanligt skrivbord... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Du hittar det, som det mesta, på Blocket. Där har jag köpt allt till mitt kontor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
kolla med flyttfirmor. Det är vanligt att större företag vill bli av med möbler när de flyttar och om du då kommer och hämtar möblerna kan du få dem gratis.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|