FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Har för mig att man får tillgodo innestående tid på .com, .net och .org, men inte för .se Kan vara bra att kolla upp
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
man har inte tillgodo innestående tid på .nu, jag bytte ägare på en .nu i våras och fick bara ett år förlängt från ägarbytesdatumet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Domänens värde beror helt på köparen.. är det en köpare som har en plan och kan tjäna massa pengar på domänens innehåll så kan den vara värd stora pengar. Annars skulle ja nog inte förvänta mig så mycket, någon tusing max.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
1000 besökare per månad är inte allt för mkt, sedan är det väl inte ämne där pengarna kastas omkring.
Några tusen kan du nog få, +1000kr är bra deal om de pejar avgiftera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
1000 besökare och 1000 type-ins till en tom sida där man vet exakt vad besökaren vill åt gör lite skillnad i mina prognoser av värdet i en domän. Man vet ju precis vad man skall annonsera ut, och när sökmotorerna får nys om en keyword.tld lär man ju inte minska i trafik direkt om man spelar sina kort rätt.
Citat:
Men som sagt hehe, sälj den inte för det priset det är på tok för lite. Thomas
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker domänen är värt en hel del, då det finns en sådan stor målgrupp som spelar spelet. Domänen passar även alla språk Svenska som Engelska, sedan lär många gå fel som ska in på counter-strike.nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, 1000st varje månad.
Om den funkar för andra länder? Nja, .nu duger nog mest för svenskar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Under 5000 SEK låter löjligt lågt för den domänen tycker jag. Har du bara tid att vänta på rätt köpare så bör du kunna få mer än 10 000 för den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker han borde sälja till första bästa erbjuande, 10,000kronor säger ni.
Varför skulle någon pröjsa det? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|