FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har faktiskt inte tagit mig tiden att regga mig på varken Anstalten eller Fängelset. Syftade endast på förstasidan, även om jag inte tvivlar på att resten också är väldigt lika
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ligger snack om detta i Juridik-tråden också.
För övrigt så kan ni som vill testa anstalten logga in med: Login: Gäst Pass: test |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Någonstans får man väl dra en gräns... Anstalten har ju ändå ett relativt unikt tema, även om det är ett community byggt på samma sätt som Lunar, Playahead, Bananaisland, Helgon mm. mm., listan kan ju göras hur lång som helst... Men att fangelset verkligen är en rip av anstalten kan man ju se bara man kollar i källkoden, eller läser texterna på sidan.. Dom har ju rippat hela Fängelse-temat, och dessutom har dom gjort det dåligt. Jag hade ett bra exempel i denna tråden: http://www.webmasternetwork.se/f8t8350.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hmm.. Anstalten, fängelset... Någon som är förvånad över dessa "stölder"?
Bwuahaa ;) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Den var fan bra :p |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hör av dig till företaget som hostar siten med dina fakta och är det ett seriöst företag så lägger de ner siten ganska snart efter att ha kontaktat sitens ägare om han inte själv gör något åt siten inom en rimlig tid.
Vi har gått igenom det här ett flertal gånger och det brukar fungera bra.. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Som sagt så syftade jag endast på framsidan av Anstalten. Mer specifikt den grafiska designen av denna. Och det är otvivelaktigen en rip. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||